«№6 ОМ» ММ

Мектептің сипаттамасы ,білім беру сапасы, рейтингісі және педагогикалық құрамымен танысыңыз. Содан соң, баланыздың тұрғылықты мекен-жайынсыз 1 сыныпқа қабылдау үшін квотаны алыңыз.
Фото садика
«№6 ОМ» ММ | 1
Атауы:

«№6 ОМ» ММ

Оқыту тілі:
Түрі:
Жалпы білім беру
Бағыты:
Айына төленетін бастапқы құны:
Құрылған жылы:
1968
Лицензия нөмірі:
№ 0065654 03 сәуір 2012 ж.
Қосымша жабдықтар:
Телефон:
Web-сайт:
Эл.пошта sch6@kst-goo.kz , мектеп сайты mektep6kost.kz
Мекен-жайы:
Костанай қаласы, Ленинградская көшесі, үй 34


Қызмет көрсету ауданы:
Қарау керек:
Мекен-жайы Үйлер
КОСТАНАЙ, СТРОИТЕЛЬНАЯ 68
КОСТАНАЙ, УЛИЦА БАЙМАГАМБЕТОВА 29, 31, 31/11, 31/17, 31/7, 33/12, 37, 39, 39/1, 41/1, 41/11, 41/2, 41/3, 41/5, 41/7, 43/4, 43/6, 43/8, 65, 65/1, 65/11, 65/15, 73
КОСТАНАЙ, УЛИЦА ГВАРДЕЙСКАЯ 8, 10/4, 12, 14, 14/3, 17, 18, 18, 19, 21, 23, 28, 28/2, 28/6, 42/12, 42/14, 42/18, 42/20, 42/22, 42/6, 44/7, 44/9, 54, 56, 68
КОСТАНАЙ, УЛИЦА ЗАПАДНАЯ 42, 50, 54, 59, 59, 62, 63, 63, 74, 74, 75, 75, 76, 80, 82, 84, 89
КОСТАНАЙ, УЛИЦА К.МАРКСА 4/4, 6, 9, 10, 10/10, 10/2, 10/8, 15, 18, 18/4, 20/3, 21, 23, 24/2, 25, 27, 32/6, 32/7, 34, 34/5, 34/7, 35, 36, 38/2, 39/10, 39/2, 40, 40/1, 40/3, 40/5, 47, 48, 48, 48/14, 48/14, 48/4, 48/4, 48/6, 48/6, 49/15, 50/11, 50/11, 50/13, 50/13, 50/3, 50/3, 50/7, 50/7, 50/9, 50/9, 51/16, 51/16, 51/8, 53, 53, 53, 57, 59
КОСТАНАЙ, УЛИЦА КАРБЫШЕВА 21, 25, 27, 39, 49, 55, 57, 61, 63, 69, 73
КОСТАНАЙ, УЛИЦА ЛЕНИНГРАДСКАЯ 8, 8/2, 11/3, 13/10, 13/12, 13/6, 13/6, 17/1, 17/3, 17/5, 19, 30, 39/4, 39/6, 40, 41, 41/11, 43, 43/2, 44, 46, 46, 47/3, 47/5, 48, 50, 55, 55/10, 55/2, 59, 59/1, 59/2, 59/3, 61, 75
КОСТАНАЙ, УЛИЦА ЛЕСНАЯ 11, 25, 27, 27/4, 53, 62, 80
КОСТАНАЙ, УЛИЦА ПЛЕХАНОВА 2, 2 А, 3, 7, 8, 9, 9/12, 10, 11, 16, 20, 22, 29/3, 29/5, 53 А, 61/1, 63/1, 65
КОСТАНАЙ, УЛИЦА РУДНЕНСКАЯ 64, 70, 72, 78, 87/2
КОСТАНАЙ, УЛИЦА САДОВАЯ 31, 33, 33/1, 33/10, 33/11, 33/13, 33/15, 33/16, 33/3, 33/5, 33/9, 34, 39, 43, 49, 49/10, 50, 50/1, 50/5, 51, 80, 84, 86, 86/8, 96
КОСТАНАЙ, УЛИЦА СИБИРСКАЯ 47, 50, 57, 64, 69, 80, 81, 84, 86/1, 86/3, 89, 90/1, 90/3, 95, 104, 107, 107, 109, 109 А, 118, 122
КОСТАНАЙ, УЛИЦА СОКОЛОВСКАЯ 55, 65, 71, 73, 77, 77/10, 77/12, 77/4, 79, 81
КОСТАНАЙ, УЛИЦА СТРОИТЕЛЬНАЯ 20, 22 кв. 1, 26, 36 А, 40, 50, 64, 66, 71, 75, 77, 77/9, 79, 79/6, 79/8, 83, 91
КОСТАНАЙ, УЛИЦА ЧЕРНЫШЕВСКОГО 1, 1/1, 5/5, 7, 9, 11, 31, 33, 37, 39
КОСТАНАЙ, УЛИЦА, СИБИРСКАЯ 108
КОСТАНАЙ,УЛИЦА К.МАРКСА 39/6
КОСТАНАЙ. УЛИЦА БАЙМАГАМБЕТОВА 31/13

Білім беру мекемесі туралы қосымша ақпарат
  • Басшылық Басшылық
  • Бастауыш мектеп Бастауыш мектеп
  • Мектептер рейтингі Мектептер рейтингі
  • Қосымша білім беру бағдарламалары Қосымша білім беру бағдарламалары
  • Жазғы лагерь Жазғы лагерь
УНАЙБЕКОВ РУСЛАН БУРАНБАЕВИЧ
Қызметі :
Мектеп директоры
Жасы:
42 жыл
Бастапқы білім :
тарих пәнінің мұғалімі
Категория:
жоғары
Жалпы педагогикалық тәжірибесі :
19 жыл
Басшының жалпы тәжірибесі :
10 жыл
Марапаттар және айырмашылықтар:
Басшының үндеуі
Ленинградская, 34 көшесінде салынған мектеп 964 оқушыға арналған типтік ғимарат болып табылады. Мектеп директоры Унайбеков Руслан Боранбайұлы Мектеп директорының орынбасарлары: оқу жұмысы бойынша - Байтурсынова Жанна Куанышовна, әдістемелік жұмыс бойынша - Щетинкина Светлана Ефимовна, тәрбие жұмысы бойынша-Казиева Айман Кабдешевна, Әкімшілік-шаруашылық бөлімі бойынша –Мақашев Серік Жақсыбайұлы. Қазіргі кезеңде "Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің № 6 орта мектебі" ММ даму тәртібінде болады, инновациялық қызмет жағдайында болады, оқушылар мен мұғалімдердің шығармашылығы үшін жағдай жасайды, жаңа бағдарламаларды, оқулықтарды, педагогикалық технологияларды апробациялайды және оқу-тәрбие жұмысы жүйесіне енгізеді. "Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №6 орта мектебі" ММ өз қызметінде ҚР Конституциясын, ҚР "Білім туралы" Заңын, Бала құқықтары туралы Конвенцияны, білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасын, ҚР Азаматтық кодексін, ҚР Президентінің Жарлықтарын, ҚР Үкіметінің қаулыларын, облыс және қала әкімдерінің шешімдерін, ҚР Білім және ғылым министрлігінің, Қостанай облысының Білім басқармасының, Қалалық білім бөлімінің бұйрықтарын, Білім саласындағы өзге де нормативтік құқықтық актілерді, сондай-ақ мектеп Жарғысын және, оқу-тәрбие процесін реттейтін: мектепті дамыту бағдарламасы, Мектептің жұмыс жоспары, жұмыс оқу жоспары, штаттық кесте, лауазымдық нұсқаулықтар, ішкі еңбек тәртібінің ережелері, бұйрықтар, ережелер. Мемлекеттік мекеме қызметінің мақсаты оқушылардың азаматтық жауапкершілігін, руханилығын, мәдениетін, бастамашылдығын, дербестігін, төзімділігін, қоғамда табысты әлеуметтенуге қабілеттілігін қалыптастыруға ықпал ететін тәрбие-білім беру ортасын құру болып табылады. Мектеп миссиясы әлеуметтік тапсырысты және мектеп социумын зерттеу негізінде құрылған. Мектеп барлық оқушыларды оқуға және дамытуға тапсырыс береді, яғни білім сапасы мен әр баланың дамуына қамқорлық жасайды. Сондықтан педагогикалық ұжым білім алушылардың жоғары зияткерлік және адамгершілік әлеуетін сақтау және қолдау үшін қолайлы жағдай жасауға, яғни білім берудің жоғары деңгейін қамтамасыз етуге (оқыту, тәрбиелеу, дамыту), оқу және сабақтан тыс қызмет арқылы балалар шығармашылығын жан-жақты дамытуға мектептің мақсатын көреді. Мектепте білім беру әмбебап, біртұтас әлем туралы жүйелі білім беретін және жеке тұлғаға бағытталған, яғни әрбір баланы оның жақын даму аймағында оқытуды қамтамасыз ететін болуы тиіс. Бұл жағдайда қоғам қайраткер - адамды, қайта құрушы адамды және бұл ретте сауатты, жоғары адамгершілік қасиеттері бар адамды алады. Өз ұжымына қатысты мектеп мұғалімдердің қызығушылығы мен шығармашылығын қолдауға, әрбір мұғалімнің өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасауға бағытталған. Өз қызметінде мектеп бітірушінің миссиясын орындау және қалаған бейнесін алу үшін педагогикалық ұжым келесі қағидаттарды басшылыққа алады: Ізгілендіру принципі. Негізгі принциптердің бірі, өйткені педагогикалық процестің негізгі мәні баланың жеке тұлғасын қалыптастыруға бағытталған жолдар мен құралдарды іздестіру нәтижесінде әрбір оқушының дамуы болуы тиіс. Дамыта оқыту принципі. Оқу процесіне тұлғалық-бағдарлы оқыту технологияларын енгізу жолымен іске асырылатын болады. Әрбір оқушыны жақын даму аймағында оқытуды және нәтижелі қызмет тәсілдерін басым қолдануды көздейді. Оқытуды саралау принципі. Оқытудың дифференциациясы деп сыртқы және ішкі дифференциация түсініледі. Бүгінгі күні сыртқы саралау толық көлемде жүзеге асырылады және жақын арада өзгермейтін болады. Осы қағидат бойынша жұмыста барлық күш-жігер әрбір оқушының өзін-өзі толық жүзеге асыруы және оның зияткерлік қабілеттерін тиімді қалыптастыру үшін жағдай жасау мақсатында ішкі саралауды жетілдіруге бағытталатын болады. Даралау принципі. Жеке тұлғаға бағдарланған білім беру технологияларын енгізу арқылы іске асырылатын болады. Әрбір тақырып, курс, цикл және т. б. шеңберінде оқытудың жеке траекториясын құруды көздейді. Білім тұтастығының принципі. Білім беру мазмұнындағы білім салаларының теңгерімділігі арқылы, білім беру мен тәрбиелеу процестерінің бірлігі арқылы іске асырылатын болады. Білім беруді ізгілендіру принципі. Оқушыларды секциялық жұмыстарға тарту болады білім алушыларда ғасырлар бойы адамзаттың рухани дамуының тұтас суретін қалыптастыруға ықпал ету, бұл өз кезегінде оқушының рухани дүниесінің қалыптасуына, оның жеке тұлғасын өзін-өзі жетілдіруге жағдай жасауға ықпал етеді. Демократиялылық принципі. Педагогикалық үдерістің барлық қатысушыларының (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар, басшылар) өзара іс-қимылын, ынтымақтастығын, бірлескен қызметін ұйымдастыруды көздейді. Қоғамдық органдар мектебін басқаруға қатысу. Принципі деятельностности. Қызмет арқылы оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асыруды көздейді. Креативтілік принципі. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін анықтау және дамыту. Білім беру саласындағы ҚР мемлекеттік саясатының стратегиялық бағыттары мен басымдықтарына сәйкес мектептің стратегиялық мақсаты анықталды: мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру және білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде дамытушы және жеке тұлғаға бағытталған білім беру ортасын құру арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру. "Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №6 орта мектебі" ММ "Мектеп жылы үй ретінде"идеялық кілтінде жұмыс істейді. Мектептің тәрбие қызметі оқушының өмір сүру ортасының жалпы контекстіндегі мақсатты оқу-тәрбие қызметін – қызығушылықтың бағыттылығын, өмірлік жоспарларын, құндылық бағдарларын, оқыту мен тәрбиелеудің мағынасын түсінуді, оқушының субъектілігін қалыптастыру мүддесінде тұлғалық тәжірибені ұйымдастыруды және басқаруды білдіреді. Мектептің тәрбие ортасының мақсаты: Жылы үйде тәрбиелеу кеңістігіне қатысушыларды дамыту, жаңарту, шығармашылық іздеу арқылы табысқа итермелейтін орта құру. Міндеттер: * Патриоттық сананы, саяси, құқықтық балалар мен жастар арасында қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға қабілетті жеке тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру. * Отбасылық құндылықтарды насихаттау арқылы қазақстандық қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлерімен келісілетін рухани-адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруға ықпал ету. * Салауатты өмір салтын насихаттау. * Оқушылардың құқық бұзушылықтары мен ауытқушылық мінез-құлықтарының алдын алу бойынша тәрбие қызметін жандандыру. * Ата - аналарды ағартуға, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін және балаларды тәрбиелеу жауапкершілігін арттыруға ықпал ету. "№6 орта мектеп " ММ тәрбие жүйесінің басым міндеттерінің бірі Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің" болып табылады нығайту және дамыту, мектептің дәстүрлерін. Мектепте жыл сайын жалпы мектептік дәстүрлі іс-шаралар өткізіледі: - Білім күні - Денсаулық күні Мектептің туған күні Бірінші сынып оқушыларын жаяу жүргіншілерге арнау. - Қазақстан халықтарының тілдері күні Күзгі мереке Мұғалім күні - Рухани келісім күні Президенттік сағат Жасұланға арнау, Жасқыран Халықаралық ЖИТС-пен күрес күніне арналған СӨС айлығы ҚР Тәуелсіздік күніне арналған іс-шаралар Жаңа жылдық ертеңгіліктер мен кештер Оқушылардың өзін-өзі басқару күні - Халықаралық әйелдер Күні Наурыз көктем мерекесі - Еске Алу Вахтасы Соңғы қоңырау "мерекесі» Жазғы маусымның ашылуы - Бітіру кеші. Аталған іс-шаралардың табыстылығы, барлық тәрбие жұмысының нәтижелілігі тәрбие процесінің барлық субъектілерінің: мектептің ішкі тәрбие ортасын құрайтын және толықтыратын оқушылардың, мұғалімдердің, ата-аналардың ынтымақтастығына негізделеді. Мектептің тәрбие жұмысы келесі басым бағыттар бойынша жүргізіледі: I. "Мен және өзім» ІІ."Мен және менің бастауым»: 1."Мен және менің отбасым"»; 2."Мен және Менің мектебім"»; 3."Мен және менің кіші Отаным"» II."Қазақстан Республикасы» IV."Мен және денсаулық» V. " Мен және мәдениет» VI.Мен және білім» VII."Мен және менің құқығым"» Жалпы, мектептің тәрбие жүйесі: КТД жүйесі арқылы жалпы мектептік ұжымды дамыту үшін жағдай жасауға; оқушылардың өзін-өзі басқаруын одан әрі дамыту арқылы бастаманың, дербестіктің, жауапкершілік сезімінің өсуіне; ата-аналарды мектептің оқу - тәрбие үдерісіне тартуға, тәрбие проблемаларын шешу үшін мектептің сыртқы байланыстарын кеңейтуге; азаматтық-патриоттық және адамгершілік-рухани тәрбие бойынша жұмыстың тиімділігін арттыруға ықпал етеді. Қазақстан аумағында тұратын халықтардың әлемдік мәдениеті мен ұлттық мәдениетінің жетекші жетістіктерін көрсететін өскелең ұрпақты әлемнің рухани бейнесіне тарту.

Соңғы оқу мерзімінің ақпараты
Мектептің жалпы білім сапасы (1-11): 39% (24 место из 29 по Қостанай қ.)
Бастапқы сыныптардың білім сапасы (1-4): 41% (19 место из 29 по Қостанай қ.)

2018-2019 оқу жылдарында оқушылардың үлгерімі туралы шұғыл түрдегі ақпараты
Сынып
Сынып үлгісі
Оқушылар саны
Үздіктер
Оқу үлегірімі орташа
% сапасы
1-е сыныбы
74
0
0
0%
Оқыту тілі:
28
0
0
0%
Оқыту тілі:
23
0
0
0%
Оқыту тілі:
23
0
0
0%
2-е сыныбы
54
27
6
61%
Оқыту тілі:
27
15
3
66%
Оқыту тілі:
27
12
3
55%
3-е сыныбы
58
32
4
62%
Оқыту тілі:
29
17
3
68%
Оқыту тілі:
29
15
1
55%
4-е сыныбы
58
27
5
55%
Оқыту тілі:
29
14
3
58%
Оқыту тілі:
29
13
2
51%
5-е сыныбы
45
21
3
53%
Оқыту тілі:
23
8
3
47%
Оқыту тілі:
22
13
0
59%
6-е сыныбы
41
16
3
46%
Оқыту тілі:
22
9
1
45%
Оқыту тілі:
19
7
2
47%
7-е сыныбы
33
13
4
51%
Оқыту тілі:
16
8
1
56%
Оқыту тілі:
17
5
3
47%
8-е сыныбы
30
9
2
36%
Оқыту тілі:
30
9
2
36%
9-е сыныбы
57
11
5
28%
Оқыту тілі:
27
8
3
40%
Оқыту тілі:
30
3
2
16%
10-е сыныбы
15
5
0
33%
10А
Оқыту тілі:
15
5
0
33%
11-е сыныбы
25
8
1
36%
11А
Оқыту тілі:
25
8
1
36%
секциялар
Футбол
Баскетбол

үйірме
Әлем біздің ортамызда
Менің туған өлкем
Дөңгелек гүл

Өнер және қолөнер ортасы
Вокалдық әң айту
Хор әңдері.Хор
Дөңгелек үстел
Бағдарламалау және робототехника зертханасы

Көлік қозғалысының жас инспекторы

Дөңгелегі Адал Орпак

Студиядан шеңбері

Суретші- Дизайн шебері

Лагерь атауыЛагерь түріClasses